تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه صنعتی شیراز با حضور وزیر عتف

۱۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۵ کد : ۱۰۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۵۳
تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه صنعتی شیراز با حضور وزیر عتف

با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، نمایندگان مردم شریف شیراز در مجلس شورای اسلامی، روسای دانشگاه ها و مراکز علمی شیراز و برخی از مسئولین استا ن فارس وجمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز، مراسم تکریم جناب آقای دکتر علویان مهر و معارفه جناب آقای دکتر شفیعی برگزارشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شیراز، دکتر زلفی گل وزیر محترم عتف، دکتر جلیل مقدسی و دکتر شاهرخ جم از روسای پیشین دانشگاه، دکتر پاکفطرت و دکتر عزیزی از نمایندگان مردم شریف شیراز در مجلس شورای اسلامی از جمله سخنرانان این مراسم بودند.

دکتر محمد مهدی علویان مهر، رئیس پیشین دانشگاه طی سخنانی ضمن قدر دانی از مجموعه وزارت به خصوص دکتر زلفی گل وزیر محترم عتف و سایر همکاران دانشگاهی، گوشه ای از اقدامات انجام شده در زمان تصدی ریاست دانشگاه را برای حضار تشریح کرد.

دکتر محمد حسین شفیعی رئدیس جدید دانشگاه ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات انجام شده برای دانشگاه در گذشته، و خیر مقدم به حضار به برنامه های آینده خود مختصر اشاره ای کرد.

دکتر زلفی گل ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشگاهیان استان فارس، از تکریم دانشجو توسط اساتید تا ایجاد انگیزه و امید در دانشجویان در خصوص پویایی محیط دانشگاه و موارد پژوهشی سخنانی ایراد کرد.

در پاین مراسم با تقدیم لوح تقدیر از زحمات روسای پیشین دانشگاه تقدیر بعمل آمد.


نظر شما :